הוא חוזר: עמיר פרץ נבחר ליו"ר העבודה

איתי גדסי No Comments on הוא חוזר: עמיר פרץ נבחר ליו"ר העבודה

עמיר פרץ יו"ר מפלגת העבודה בפעם השנייה, ניצח את שמולי ושפיר באחוז גבוה מעליהם. הם קיבלו כמעט את אותם מספר הקולות. עקב הפגהת יוצאי אתיופיה נדחו חגיגות הניצחון. אבי גבאי התקשר לברך

עמיר פרץ צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עמיר פרץ הוא היו"ר החדש של מפלגת העבודה, הלאחר שגבר על יריביו וקיבל 47% מקולות המצביעים. התוצאות רשמיות של הקולות: עמיר פרץ 47%. סתיו שפיר 26.9%. איציק שמולי 26.3%. אחוז ההצבעה הסופי עמד על 46%, כ 30 אלף חברי מפלגת העבודה השתתפו בבחירות.

היו״ר הנבחר של מפלגת העבודה, עמיר פרץ החליט לדחות את חגיגות הניצחון בשל מחאת הישראלים יוצאי אתיופיה.

הערב הזה הוא ערב מרגש מאד עבורי ואני חש את כובד האחריות המוטלת עליי , הערב הזה צריך להפיח תיקווה בלבבותיהם של כל האזרחים שוחרי השלום והצדק החברתי ואני מודה לכל מי שתמך וגם לחברים שתמכו במועמדים האחרים , איציק שמולי וסתו שפיר שהם חלק חשוב בהנהגת המפלגה ובדור ההמשך שלה .החלטתי שלא לקיים את חגיגת הניצחון בשל השסע החברתי העמוק שהולך ומחריף לנגד עינינו , מחאת הישראלים יוצאי אתיופיה וההתפרצות הקשה היא ביטוי לתחושת אפליה רבת שנים שהם נושאים איתם, מחר נקיים את כל הפעולות הנדרשות לאיחוד המפלגה ולהפיכתה לבית פוליטי לכל ישראלי".

יו"ר העבודה היוצא, ח" כ אבי גבאי, שוחח לפני זמן קצר עם היו"ר הנבחר, עמיר פרץ ואיחל לו הצלחה בתפקיד החדש. "בירכתי את עמיר אני מאחל לו שיוביל את המפלגה להישגים הראויים לה".



0 תגובות